Zelf online ontwerpen

Gratis proefdruk!

Veilig online betalen

Snelle levering

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Van Breugel Cards
Hulterweg 30A
6438 AJ Oirsbeek
Nederland

Tel: 0031 (0)46 442 1499
E-mail: info@vanbreugeloffset.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Niet goed, geld terug garantie
Wij staan er voor in dat onze producten en dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.

Niet tevreden over je bestelling of onze dienstverlening? Wij sturen je een nieuw product of je krijgt je geld terug. Volg daarvoor de volgende stappen:

  1. Neem een foto van het product waarover je niet tevreden bent.
  2. Stuur de gemaakte foto naar onze klantenservice.
  3. Wij nemen contact met je op om het op te lossen!

Je mag binnen maximaal 48 uur een reactie van ons verwachten.

Let wel: het bovenstaande geldt alleen als een door ons geleverd product gebreken vertoont die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. De regeling is dus niet van toepassing als je bijvoorbeeld zelf foto's met een te lage resolutie of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Ik ben niet tevreden over mijn product
Wij kunnen klachten over door ons geleverde fotoproducten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. Dus niet als je bijvoorbeeld zelf onscherpe foto's of foto's met een te lage resolutie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat kan ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de aard van de beschadiging, zodat wij een melding kunnen doen aan DHL of GLS. In de meeste gevallen sturen we je direct een nieuwe bestelling toe.

Ik heb (nog) niets ontvangen
Misschien is de bezorging vertraagd, of heb je bij je bestelling een onjuist afleveradres opgegeven. Is dat laatste niet het geval en is je bestelling over enkele dagen nog niet bezorgd, laat het ons dan weten.

Ik mis nog één of meer producten
Om productietechnische en logistieke redenen worden sommige producten apart naar hetzelfde adres verstuurd. Zo bestaat de kans dat je niet je hele bestelling tegelijk ontvangt.

Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen zijn wij niet verantwoordelijk.

Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

Wij maken gebruik van cookies om de website te optimaliseren en om statistieken te verzamelen en analyseren.